P8 – Članki in prispevki

Delo – Drugi tir se iz makroekonomskega vidika močno izplača je pokazala študija, ki so jo pripravili ekonomisti Jože P. Damijan, Aleš Groznik in Bogdan Zgonc.

Jože P. Damjan- Zakaj želi vlada drugi tir zgraditi na najdražji način

Nataša Koražija, Finance – Kaj je v ozadju afere v Luki Koper?

Primož Cirman, Siol – Koga je Luka Koper poklicala na pomoč ?

Nadzorni svet SDH – Razlogi za prenovo nadzornega sveta Luke Koper

Anja Hreščak, Večer – Veliko denarja, velike investicije, veliki apetiti

Jože P. Damijan: Več ko bo stal drugi tir, več bodo zaslužili in privatizirali. Alenka Žnidaršič Kranjc mora proč, ker je moteči element. – Mesov manipulativni masterplan za 500 milijonov evrov

Pismo ministra Gašperšiča, kako vpeljati novo organizacijsko shemo pristanišča (Port Authority); za kar je potrebno prenoviti koncesijsko uredbo in posledično koncesijsko pogodbo, čemur sedanje vodstvo nasprotuje – Dodatno pojasnilo ministrstva k programu razvoja pristanišča

P8-tiri-5c34f9c85bb39057aecf

P8-luka-dvigala

Jože P. Damjan – Problem Sorgenfrei-ja je, da se zavzema za efektivno privatizacijo LK prek koncesijske oddaje posameznih pomolov tujim logistom

Bruno Korelič – Drugi tir v roke strokovnjakov

Peter Frankl (Finance) predlaga, da država za gradnjo drugega tira izda »večne« državne obveznice – Našli smo rešitev za drugi tir

Koprski župan Popovič je odločen: “Zakaj bi Luka podaljševala prvi pomol proti mestnemu jedru, če lahko zgradi tretjega.” A tretjega ne želijo Ankarančani. – Obetajo se novi zapleti

Dr. Maks Tajnikar – Kdo so posamezniki, ki bi imeli korist od drugega tira in kako pokriti investicijo? Samo dobički in amortizacija Luke in Železnice skupaj ne bodo dovolj. Morali bomo dati še lastnino! Vendar infrastruktura je na zemlji, kjer živimo Slovenci, drugje sploh ne more biti. Optimisti zato sklenejo, da je novi lastnik pač ne more odnesti iz naše dežele. A pravilni odgovor je, da s prodajo infrastrukture izgubimo tudi zemljo, na kateri živimo. Drugi tir za kapitaliste ali državljane? – 23.07.2016

Franček Drenovec, ekonomist in analitik na Banki Slovenije: “Cilj projekta Drugi tir je izločitev prebivalcev Slovenije iz upravljanja slovenskega premoženja in slovenskega ozemlja – v zameno za obilne dobičke akterjev teh poslov… Združbe finančnega kriminala so očitno trdno odločene, da bodo Luko Koper in Slovenske železnice izročile tujcem.” – Drugi tir za telebane

Milan Gregorič – Bo Luka Koper brez drugega tira kmalu izločena iz konkurence, ker se s svojimi prometnimi zmogljivostmi bliža točki zasičenja? Smo na najboljši poti, da zapravimo z velikimi finančnimi in človeškimi žrtvami dosežen dosedanji primat koprskega pristanišča. Zapravili bomo tudi edinstveno priložnost za hitrejši razvoj gospodarstva in države ter blaginjo njenih ljudi. Lokomotiva gospodarskega razvoja na stranskem tiru – 27.08.2016

Miha Jazbinšek: Minister Gašperšič mora oditi takoj! – 4.8.2016
Gospod premier Miro Cerar, vaš prometni minister Gašperšič sodi na Računsko sodišče! Nekdanji minister za okolje in prostor Miha Jazbinšek je 4. avgusta letos v Primorskih novicah objavil članek z naslovom Minister Gašperšič mora oditi takoj!, v katerem je predsednika vlade Mira Cerarja pozval, naj nemudoma ukrepa v zvezi z gradnjo t.i. drugega tira. Neodgovornega resornega ministra naj zamenja, je zapisal Jazbinšek.

jazbinsek-racionalizacija-proge-2-tira-aa

Nekdanji minister za okolje in prostor Miha Jazbinšek: »Gospod premier Miro Cerar, vaš prometni minister Gašperšič sodi na Računsko sodišče!«

RTV-SLO: O smiselnosti drugega tira – 5. sept. 2016; dolžina: 41 min